Máte zájem o informaci k faktuře, fakturovaným hodnotám, zálohám apod.
Postupujte následovně:
- Připravte si informace, které usnadní vyřízení Vašeho požadavku:
- jméno a příjmení,
- telefonní, e-mailový či jiný Vámi preferovaný způsob kontaktu,
- některý z identifikačních údajů uvedených na dokladu (př. číslo smluvního účtu, číslo odběrného místa, zákaznické číslo, variabilní symbol).
- Volejte svého obchodního referenta (specialistu obchodu).
Potřebujete nahlásit informaci o poruše zařízení, měření apod.
Postupujte následovně:
- Připravte si informace, které usnadní vyřízení Vašeho požadavku:
- jméno a příjmení,
- telefonní, e-mailový či jiný Vámi preferovaný způsob kontaktu,
- popis a místo události, ke které se Váš požadavek vztahuje.
- Volejte nepřetržitou linku.
