ČEZ Teplárenská umožní svým zákazníkům kvůli pandemii COVID-19 odklad plateb za tepelnou energii

ČEZ Teplárenská, a.s., se rozhodla ulevit svým zákazníkům zasaženým současnou pandemií COVID-19 a v odůvodněných případech jim umožní odklad plateb za teplo, uzavření bezúročných splátkových kalendářů v případě vzniku pohledávek a zároveň dočasně přestane vydávat požadavky na odpojení zákazníků, kteří budou kvůli epidemii v prodlení se splatností.

„Tímto krokem chceme našim zákazníkům vyjít vstříc a ukázat jim, že jsme s nimi i v této náročné době. Zákazníkům, kteří se v důsledku pandemie COVID-19 dostanou do těžkostí s placením, umožníme odklad plateb za teplo, aby teď mohli uspořené prostředky použít na potřebnější věci,“ říká Jan Nechvátal, předseda představenstva a generální ředitel ČEZ Teplárenská. „Zákazníci se mohou spolehnout, že i v tomto období se snažíme zajistit jim „teplo bez starostí“, tedy bezproblémové dodávky tepla a teplé vody,“ ujistil Jan Nechvátal. 

Žádost lze podat na našich webových stránkách www.cezteplarenska.cz nebo elektronicky prostřednictvím e-mailu cezteplarenska@cez.cz. Zákazníci, kteří nemají přístup na internet, se mohou s požadavkem obrátit v pracovních dnech od 8:00 do 15:00 také na telefonní číslo 725 648 523,“ doplňuje obchodní ředitel ČEZ Teplárenská Radim Sobotík.

ČEZ Teplárenská zároveň přestane až do odvolání vydávat pokyny k přerušení dodávek tepla u zákazníků, které se kvůli současné situaci dostanou do finančních problémů. Zákazníci mohou také využít bezúročných splátkových kalendářů v případě vzniku nedoplatku. Tyto kroky nejsou zaměřeny na chronické neplatiče, ale řádné zákazníky, kterým chceme umožnit překlenout toto náročné období. Pracovníci zákaznického servisu budou každou žádost posuzovat individuálně.

 

Žádost