ČEZ Teplárenská převzala ocenění Czech Business Superbrands

Celosvětový program Superbrands, který je nezávislou globální autoritou v oblasti hodnocení a oceňování obchodních značek, představil v rámci zářijového galavečera Superbrands Tribute Event některé nejúspěšnější obchodní značky pro rok 2017. Mezi oceněné patří spolu s dalšími patnácti společnostmi i ČEZ Teplárenská. Ocenění Czech Business Superbrands převzal její generální ředitel Petr Hodek.

"Program Czech Superbrands rok od roku nabývá na síle. Nejen že roste počet značek, které se do programu každoročně zapojují, ale roste i celkové povědomí o ocenění a mezinárodním programu Superbrands. To potvrzuje i řada spotřebitelských výzkumů, které si necháváme průběžně zpracovávat. Obojí je pro nás důkazem, že se program Superbrands v České republice etabloval a má své opodstatnění,“ řekl Roman Sovják, ředitel programu Superbrands pro Českou republiku.

Zařadit se mezi Superbrands však mohou jen ty nejlepší značky, které musí projít nezávislým tříkolovým poměřováním napříč desítkami kategorií, přičemž je brán zřetel například na obchodní výsledky, odborný pohled komise expertů Brand Council nebo v případě B2C značek na spotřebitelský průzkum. 


O programu Superbrands
Titul Supebrands je znakem uznání a vynikajícího postavení značky na lokálním trhu. Pečeť Superbrands získají značky s nejlepší pověstí – zákazníci si s nimi spojují významné hodnoty a mají k nim osobní vztah. Od svého vzniku ve Velké Británii si projekt získal celosvětové uznání a dnes je cena Superbrand každoročně udělována nejlepším z nejlepších značek v téměř 90 státech na pěti kontinentech. Program Superbrands obnovil své působení v České republice v roce 2013. Od roku 2014 jsou značky vyhodnocovány nejen v kategorii spotřebitelských, ale také v oblasti podnikatelských či průmyslových (B2B) značek. Zatímco první z nich jsou veřejně známé a spotřebitelé se s nimi setkávají den co den v maloobchodním sektoru či sektoru služeb, podnikatelské značky jsou důležitými hráči ve specializovaných odvětvích průmyslu, zemědělství a obchodu. Spotřebitelské a podnikatelské Superbrands daného roku představují absolutní špičku mezi konkurencí. “Titulem Superbrands vyslovujeme obdiv a skládáme upřímnou poctu jejich výsledkům v oblasti budování úspěšné značky. Nejdůležitějším cílem organizace Superbrands je nejen vzdát hold nejúspěšnějším značkám v oblasti brandingu, ale také uvést do středu pozornosti spotřebitelů a odborné veřejnosti mimořádně silné značky působící na českém trhu a prezentovat příklady hodné následování pro účastníky trhu, kteří by se rádi rozvíjeli a inspirovali od nejlepších,” dodal Roman Sovják.

 

Fotogalerie