Doplňkové služby

Vaše tepelné zařízení monitorujeme 24 hodin denně. Stačí si jen vybrat variantu, která vám vyhovuje:

Dispečink

Dálkově monitorujeme (24/7) možné poruchy a provozní stavy na zařízení. V případě poruchy informujeme zákazníka (varianta Dispečink SMS, nebo Dispečink DATA) a nabídneme řešení situace.

Varianta Dispečink SMS
Technologie tepelného zařízení je osazena komunikačním zařízením, které pasivně monitoruje jeho provoz. V případě jakékoliv změny pošle SMS na určené telefonní číslo.

Varianta Dispečink DATA
Technologie tepelného zařízení je osazena komunikačním zařízením, které přenáší veškeré dostupné stavy, žádané hodnoty a veličiny. Komunikace probíhá online a je směřována k  dispečerskému pracovišti ČEZ Teplárenské.

Servis 24

Na výzvu/objednání zákazníka vyjede technik na kontrolu či opravu tepelného zařízení. Technik zajistí opravu v dohodnutém rozsahu. Servis 24 představuje službu v předem dohodnutém rozsahu, termínu a ceně.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Technická pohotovost

Stav zařízení je monitorován Dispečinkem, v případě výpadku nebo poruchy je zákazník neprodleně informován.
Po odsouhlasení zákazníkem vyšle dispečer technika, který diagnostikuje stav zařízení, odstraní poruchu a zařízení uvede do provozu, případně navrhne zajištění opravy (po odsouhlasení zákazníkem).