Vylepšujeme obsluhu našich zákazníků

Společnost ČEZ Teplárenská obsluhuje pro 4 550 zákazníků 7 578 odběrných míst s dodávkou tepelné energie. 
Tato služba začíná zavedením zákazníka do systému SAP a uzavřením smlouvy o dodávce tepelné energie. V SAP provádí zaměstnanci ČEZ Teplárenské celou řadu pravidelně se opakujících činností - od zpracování a kontroly naměřených dat a spotřeb realizovaných dodávek, přes vyúčtování tepelné energie ve smluvních termínech, po evidenci pohledávek a jejich upomínání, ale i případné předávání pohledávek k soudnímu vymáhání.

Samozřejmostí je stálá údržba dat v SAP každého jednotlivého odběrného místa, každého jednotlivého zákazníka. Vše musí být realizováno nejen v souladu s uzavřenými smlouvami, ale současně i v souladu s platnou legislativou, jejíž změny jsou přenášeny programovými úpravami do SAP.  

Využijte možnosti moderní a kvalitnější komunikace, kterou ČEZ Teplárenská nabízí, zaregistrujte se do internetové aplikace ČEZ ON-LINE, kde najdete faktury v elektronické podobě a můžete zde řešit další požadavky související s odběrem tepla, ale také elektřiny, plynu a mobilních služeb.